Ovo je popravka koja može da košta do 2000 evra, a može se izbeći za 10

N. M.
Vreme čitanja: oko 1 min.
Foto: Pixabay

Pre desetak godina, proizvođači automobila su suočeni sa novim standardima za smanjenje emisije azotnih oksida (NOx), ograničavajući ih na maksimalno 0,08 g/km. Kao rezultat, automobilska industrija je uvela različite sisteme za kontrolu emisije, a najistaknutiji među njima je SCR sistem (selektivna katalitička redukcija).

Ovaj sistem koristi tečnost AdBlue, koja je mešavina vode i 33% uree, za smanjenje štetnih emisija. Međutim, AdBlue tečnost može izazvati ozbiljne probleme pri niskim temperaturama, jer se smrzava na -11°C, što dovodi do kristalizacije koja može blokirati ključne komponente sistema.

Najčešći kvarovi uključuju blokiranje injektora, pumpi, pa čak i oštećenje rezervoara ili cevi, što rezultira skupim popravkama koje mogu koštati i do 2000 evra.

Jednostavno rešenje za ovaj problem je dodavanje specijalnog aditiva u AdBlue krug. Ovaj aditiv, koji košta oko 10 evra, pomaže u sprečavanju kristalizacije i potencijalno štedi vlasnike automobila od ogromnih troškova popravki.

Za vozače u hladnijim klimama, dodavanje aditiva može značajno produžiti životni vek SCR sistema i sprečiti nepotrebne kvarove. Ovim pristupačnim rešenjem možete osigurati nesmetan rad AdBlue sistema i izbeći velike troškove koje bi kvar mogao izazvati.

(Telegraf.rs/Auto Klub)