Putuju svetom i svake godine zarade 200.000 dolara - a sada otkrivaju kako im je to uspelo
Oni su otkrili savršen način da spoje lepo i korisno
Kolet i Skot Stohler su bračni par iz Los Anđelesa odlučili su da daju otkaz na poslu i da putuju svetom, a da zarađuju od prodaje fotografija i video snimaka sa tih putovanja.
Profil na Instagramu Kolet i Skot otvorili su pre dve godine nakon sedmomesečnog putovanja svetom koje su platili novcem koji su štedeli za drugi stan, prenosi klix.ba. Na kraju putovanja shvatili su imaju mnogo više pratioca na profilu nego kada su počeli sa objavljivanjem slika i došli su na genijalnu ideju – da od nomadskog stila života naprave biznis.
A post shared by TRAVEL COUPLE Scott+Collette (@roamaroo) on
Uspostavili su saradnju sa turističkim agencijama, hotelima i drugim kompanijama i planiraju putovanja koja dokumentuju i objavljuju na svojoj internet stranici i društvenim mrežama. Po postu zarade i do 2.000 dolara, a njihova godišnja zarada iznosi oko 200.000 dolara.
A post shared by TRAVEL COUPLE Scott+Collette (@roamaroo) on
-Morate da znate da se to ne događa samo od sebe. Morate energično da radite jer mi na svakih 50 mesta dobijemo "da", rekao je Skot.
A post shared by TRAVEL COUPLE ✈️Scott+Collette (@roamaroo) on
Iako ono što oni rade izgleda kao posao iz snova, Kolet ističe da posao influensera nije lak jer se milioni takmiče za angažman istih marketinških kompanija. Broj influensera na društvenim mrežama povećava se iz dana u dan, ali je mali broj onih koji od toga mogu da žive lagodno.
-Nekad smo na plaži samo trenutak dok ne napravimo fotografiju, rekla je Kolet.
A post shared by TRAVEL COUPLE ✈️Scott+Collette (@roamaroo) on
Svoja putovanja planiraju prema željama klijenta, a kada su na putovanju većinu vremena provode fotografišući se.
A post shared by TRAVEL COUPLE ✈️Scott+Collette (@roamaroo) on
Dodatni problem je taj što u ovoj industriji ne postoje nikakva pravila, naročito ne kada je reč o plaćanju. Takođe, efektivnost influensera je teško merljiva. Jedna studija je pokazala da 38 odsto brendova ne može reći da li su povećali prodaju zahvaljujući influenserima, a 86 odsto ne zna na osnovu kojih varijabli influenseri računaju vrednost njihovih objava. Bez obzira na to čak 75 odsto njih planira da naredne godine uloži još više u influensere.
A post shared by TRAVEL COUPLE Scott+Collette (@roamaroo) on
-Ako želite da zaradite od ovog posla, morate da budete neverovatni. Morate da budete neko ko će zaustaviti tuđi prst dok ujutru pretražuje beskonačnost društvenih mreža i naterati ga da klikne baš na sadržaj koji ste vi objavili, rekli su oni.
(Telegraf.rs)
Video: Konferencija za medije povodom filma "Volja sinovljeva
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
sonja
...'sunce tudjeg neba, nece vas grijat ko sto ovo grije'...
Podelite komentar
BlackHand
A za decu imaju vremena....
Podelite komentar
mama
Ja bi da se vratim a nemam mogucnosti
Podelite komentar