KUPIO JE GOLFA KECA ZA 500 EVRA, sredio ga i sad ga prodaje za 19.000 evra (FOTO)
Ljubitelji automobila bili su šokirani kada se društvenim mrežama proširila vest da se, na najvećem sajtu za prodaju polovnih vozila, prvi model Golfa proizveden davne 1983. godine nudi za senzacionalnih 19.000 evra!
>>> OVO IMA SAMO U BOSNI: Golf 2 dobija svoj spomenik!
Izvesni Patrik Melke iz Štutgarta postavio je na sajtu mobile.de oglas u kojem za primerak prve generacije Golfa GTI traži 19.000 evra, iako automobili ovog modela i starosti mogu da se nađu za cenu koja se dobije kada od ove cifre oduzmete dve nule.
Ipak, nije u pitanju greška prilikom postavljanja oglasa već modifikovan primerak veoma popularnog modela. "Za sve kojima je vožnja zabava" - bila je jedan od uvodnih rečenica u materijalima podeljenim novinarima 1976. na predstavljanju Golfa GTI. Fraza koja najbolje opisuje stvaranje modela s kojim je Folksvagen uveo novi segment automobila i prisilio konkurenciju na prestrojavanje.
Kad se pojavio na tržištu koštao je 13.850 nemačkih maraka. Motor sa 110 konjskih snaga u autu koji teži tek 810 kilograma garantovao je stizanje do stotke za 8,2 sekunde i maksimalnih 182 km/h, a jaki aduti bili su robusnost, pouzdanost i umerena potrošnja.
Možda nije slučajno što se ovaj stanovnik Štutgarta odlučio da baš na 40. godišnjicu od nastanka modela ponudi svoj primerak na prodaju. Njegov Golf je značajno izmenjen, motor je friziran pa umesto standarnih 110 razvija neverovatnih 600 konjskih snaga. Takođe, ofarban je specijalnom bojom ugrađene su velike crvene aluminijumske felne. U oglasu se navodi da je automobil proizveden 1983. godine prešao samo 5.000 kilometara, a na slikama se može videti da je unutrašnjost vozila u izuzetnom stanju.
Ipak, to ne objašnjava u potpunosti veoma visoku cenu, pogotovo što se za 19.000 evra mogu kupiti mnogo mlađi i luksuzniji modeli sportskih automobila. Verovatno je zbog toga ponosni vlasnik ovog Golga GTI napisao da je u poslednje vreme primio previše poziva od nedovoljno ozbiljnih kupaca, pa je naglasio da nikakvo cenkanje ne dolazi u obzir.
Ostaje nam samo da sačekamo i saznamo da li će se naći dovoljno veliki zaluđenik za legendarni GTI ili će Patrik ipak morati da se zadovolji manjom cifrom za svog ljubimca.
(Telegraf.rs)
Video: Prolaznici je jedva izvukli: Šetala je ulicom, a onda je drvo palo na nju
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Moj narode
Odhovor na sve komentare pogotovo na Nesin?Ocito vi nepoznajete specijalan rad,tj nabudzivanje motora i karoserije.Prilikom dobijanja ovolike razlike KW,tj. KS iziskuje promenu mnogih delova na motoru,mjenjacu,diferencijalu.To samo komentarisem na tomu bez ogibljenja trapova,pojacanja karoserije.Navescu vam samo jedan primer sto se kod nas radi recimo motori za trke automobila u klasi poznatog naseg Yuga.Jedna bolja bregasta osovina koja je srce kod tih motora kosta oko 2000-3000 evra,dao sam vam najobicniji primer,a gde su ostali delovi od donjeg snopa radilice,lezajeva,semeringa,dihtunga,gornjeg snopa,ventila,siceva ventila,karika jedni i drugi,gumica,dizni,karburatora i mnogo drugih delova.Zato i nisu svi u tom sportu niti mogu.Izuzetan skup sport i jos skuplje zadovoljstvo.Recimo ja sam radio isto ovakvog golfa za svoju dusu gdje sam mu ubacio motor i mjenjac od Audi A8,tj 4,2 benzinski motor,da dobro ste procitali 4,2 motor.Morao sam raditi specijalna ogibljenja,prenos koji mi je najvise vremena uzeo,specijalni diskovi i plocice jer to treba zaustaviti,razne prepravke i tegove na mnoga mjesta,tj jednako rasporediti da nebi bukvalno poletio auto ili u gorem slucaju se raspasti,tockova od 21col,jer to vozilo razvija brzinu do 320 km/h i od 0-100 razvija za 4,8sec.Ako vam kazem da je sve jedna matica na vozilu sa specijalnom plastikom da se nemoze odvrnuti sama prilikom velikog trenja,onda znate koliko je ozbiljan i skup projekat.Radio sam ga intezivno 7 meseci,stvar ljubavi i naravno zarade.Ulozio sam sve ukupno sa svim troskovima 17300 evra,a prodao sam ga covjeku iz Hrvatske tacnije Rijeke koji se trka snjim po Italiji,Spaniji,Portugaliji,Francuskoj na 700m za citavih 48 000 evra.Ni jedne jedine reklamacije za 9 meseci,sem sto licno idem svaka 4 meseca,tacnije zavisi od koristenja vozila,uradim redovan pregled,servis i to mi urednobi debelo placaju.Zato vam kazem da se malo ko razumije,cast izuzecima kojima dozvoljavam da komentarisu.Takodje upravo radim po narudzbi jedno manje vozilo gdje mu ugradjujem motor od bmw 6000ccm koji friziram i dobice snagu mnogo mnogo vecu,koji ce kostati skuplje od prodatog golfa,a nemogu vam detalje izneti.Svu reparaciju,nadogradnju i sav rad na njemu angazovao sam profesionalnog kamermana sa RTS-tv stanice koji me po danu snimanja kosta kao za jednu svadbu.Onda vam je dovoljno receno koliko ce kostati ulog,ali naravno da imam istog kupca koji je vec kaparisao vozilo.Naravmo u toku su razgovori sa drugim trkacima za razne dorade na njihovim bozilima.Sve reparacije,izgradnju i ugradnju,probne voznje i same voznje bice objavljene na nekom TV servisu,neznam tacno kojem ali ce javnost biti blagovremeno obavestena.Sto je meni najbitnije,moj uslov za onog kome radim i kome prodajem svoja vozila moraju imati grb i zastavu Republike Srpske i Srbije,pored zastave i grba nosioca takmicara.To je sve u ugovoru naglaseno.
Podelite komentar
Dr za rock and roll....
19000 evra pa on nije normalan. Za 19000 ima novih super automobila da se kupe ta krntija i tako sredjena ne vredi vise od 500 eu
Podelite komentar
Srboljub
Ovaj auto koji je na prodaji nije za široke radničke mase već za numizmatičare a brušen je kao dijamant. E sada koliko je dotični u tome uspeo neznam, to je za one koji su u tom svetu i koji imaju znanja da to ocene. Ja ipak više cenim dobro vino, lepu ženu i muziku.
Podelite komentar