NOĆNA KONTROLA NA KORIDORU: Ovako izgleda kada MINISTAR dođe u PONOĆNU INSPEKCIJU! (FOTO)

  • 9

Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, prilikom noćnog obilaska radova na Koridoru 11, na relaciji Lajkovac - Ljig, rekla je kasno sinoć domaćim građevinarima da iskoriste povoljne vremenske prilike  i da izvode radove danju i noću, jer će tako podići efikasnost za najmanje 30 odsto.

Mihajlović je rekla da ova deonica, na pozajmištu Pepeljevac, kada bi se radilo i noću i danju, onda bi moglo dnevno da se izgradi 500 do 700 metara više saobraćajnica nego do sada, što bi bilo značajno efikasnije kada bi se izračunao nedeljni i mesečni učinak.

ONE SU NAJSEKSI SRPSKE POLITIČARKE: Ona pod brojem 2. PRAVA JE BOMBA i za njom Srbi UZDIŠU! (FOTO)

- Ovo je poruka za sve druge izvođače - pogledajte kako može da se radi, hajde da budemo još brži! Srbiji je potreban i Koridor 10 i Koridor 11, a domaće kompanije su vredne, sposobne i vrlo stručne i mogu da obave sve poslove kada govorimo o građevinarstvu - poručila je Mihajlović.

Foto: Vlada Srbije Foto: Vlada Srbije

Za 120 dana, koliko prosečno traje građevinska sezona, radom i u noćnoj smeni moglo bi da se uradi bar 30 odsto više, ako se ima u vidu da je za to vreme projektovano da se izgradi 120 kilometara auto - puta, navela je Mihajlović.

EMINA JAHOVIĆ PODRŽALA SRPSKOG POLITIČARA? Iznenadiće vas kome je ova seksi pevačica "DALA GLAS"

Ministarka Mihajlović je naglasila da ovim gradilištem na Korodoru 11 naši građevinci pokazuju da umeju, znaju i mogu, "da imamo struku, snagu, ali i volju da nešto uradimo"

Procene pokazuju da kada bi sva gradilišta u Srbiji radila danonoćno, onda bismo izgradili još više kilometara autoputeva, rekla je resorna ministarka i ukazala da je gradilište u Pepeljevcu primer koji može pozitivno da utiče i pomogne svim izvođačima i podizvođačima radova na gradilištima u zemlji.

Foto: Vlada Srbije Foto: Vlada Srbije

- Ovo je za mene jedan od najlepših dana u poslednjih godinu dana odkako sam ministarka građevinarstva", rekla je Mihajlovićeva ne krijući oduševljenje tempom kojim se odvijaju radovi na gradilištu pozajmišta Pepeljevac, na deonici Koridora 11 - od Lajkovca do Ljiga, gde je danonoćno angažovano više od 300 ljudi.

Početni zaostatak u izvođenju radova, pogotovo prošlogodišnje poplave, biće sigurno nadoknađen ove godine, istakla je Mihajlović i dodala da će deonica koju radi kompania Šangdong biti završena 2017. godine, a deonica koju radi azerbejdžanski Azvirt - do kraja 2016. godine.

Vučić i Rama PRVI PUT zajedno u TV emisiji! Evo kada će Srbi moći da je vide

Generalni direktor Energoprojekta Vladimir Milovanović rekao je da je Energoprojekt podizvođač radova kineskoj kompaniji Shangdong hajspid na deonici Lajkovac - Ljig u dužini od 24 kilometra.

Foto: Vlada Srbije Foto: Vlada Srbije

Na pozajmištu Pepljevac, odakle se vadi kamen potreban za nasipanje podloge autoputa, angažovano je sedam bagera, drobilice za kamen i oko 120 kamiona koji 24 sata dnevno transportuju kamen na trasu Koridora 11.

Od aprila do danas, osvojeno je više od jedne trećine trase, na kojoj se grade mostovi, putevi, tuneli, vodotokovi i drugi objekti na Koridoru 11, rekao je Milovanović i dodao da je želja svih izvođača radova da se do prvih kiša i snegova maksimalno iskoristi lepo vreme i nadokande početna zaostajanja u izvođenju radova.

ISTRAŽIVANJE: Vučić NAJPOPULARNIJI, evo ko su mu ALTERNATIVE!

Ministarka Mihajlović i Milovanović obišli su tokom noći i gradilište tunela Brančić, gde se danonoćno probijaju dve tunelske cevi koje će biti dugačke po oko 940 metara.

Foto: Vlada Srbije Foto: Vlada Srbije

Vrednost radova na deonici Lakovac - Ljig iznosi 174,4 miliona dolara.

(Telegraf.rs)

Video: Poslednjeg vikenda uoči Nove godine Beograd je prazan

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • ĆupričaninSWE

    12. avgust 2015 | 12:47

    U Švedskoj je sezona mnogo duža, iako je leto mnogo kraće nego kod nas. Putevi se najviše rade i obnavljaju noću. To ovde ide neverovatno brzo. Za mnoge druge stvari građevinska sezona ni ne prestaje. Srbija je tranzitna zemlja i treba sve da bude spremno za turističku sezonu, a ne tad da se najviše radi i usporava saobraćaj.

  • Uzdrzani

    12. avgust 2015 | 10:28

    Na ajde molim vas!!! Cuj nocna kontrola i radnici rade! To su price za malu decu! Kod nas u Srbiji se ne radi ni danju, kamoli nocu.

  • Dragan

    12. avgust 2015 | 12:07

    A koj da plati? Ovi nemaju para ni za 2 sata rintanja dnevnog rada da im plate, a kamoli noću. A onda im treba i 30% više radne snage, a omladina neće da drži lopatu!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA