Komercijana banka lider, paušalne informacije štete svima
Komercijalna banka saopštila je danas da deli stav Narodne banke Srbije da odgovorno postupanje mora biti zadatak svih, od NBS, preko drugih državnih organa i institucija, i posebno medija, a da "tendenciozno aktuelizovanje informacija iz prošlosti koje nemaju povod u sadašnjim dešavanjima, može dovesti u pitanje poverenje u stabilnost čitavog finansijskog sistema".
Pozitivni poslovni rezultati Komercijalne banke: U prvih devet meseci 2017. dobitak 48 miliona evra
- Samim tim nepotpune i neprecizne, a posebno neproverene i paušalne informacije štete svima - saopštila je Komercijalna banka, koja istice da je, kao jedan od lidera srpskog bankarskog tržišta, u ovoj godini ostvarila rekordan poslovni rezultat - za devet meseci ostvarila je dobit od 48 miliona evra, što je znatno više u odnosu na plan.
Komercijala banka navodi da je dugogodišnji lider po visini devizne štednje sa ukupno 1,6 milijardi evra, što govori o poverenju građana Srbije, da ima preko milion klijenata, da je po visini aktive druga banka na domaćem tržištu i da zauzima oko 12 odsto bankarskog tržišta u Srbiji.
- Sve to govori o veoma stabilnom i uspešnom poslovanju Komercijalne banke u 2017. godini, što je potvrdila i Narodna banka Srbije, a to je zasluga pre svega, zaposlenih u banci - kaže se u saopštenju.
Zakonitost u radu je jedan od osnovnih postulata u poslovanju Komercijalne banke, i u tom smislu Banka uvek stoji na raspolaganju nadležnim državnim organima za svaki oblik saradnje u obavljanju poslova kontrole i nadzora poslovanja, navedeno u saopštenju.
(Telegraf.rs)
Video: Sastanak Brnabić sa novoimenovanim predsednikom Venecuele
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.