(EKSKLUZIVNO) Videli ste PROKOP juče, ali nemate pojma kako će tek SVEMIRSKI ova stanica izgledati 2018. godine! (FOTO)

  • 21

Čelnici Grada Beograda i Vlade Srbije obavezali su se da do kraja 2018. godine u potpunosti rasčiste prostor oko Savskog amfiteatra, kada će glavna železnička stanica u Beogradu biti premeštena na lokaciju Prokop!

OŽIVELI SMO SRPSKI SAN STAR 40 GODINA - IŠLI SMO U PROKOP VOZOM! Evo šta nam se dogodilo... (FOTO) (VIDEO)

VUČIĆ PUSTIO PROKOP U RAD! Posle 40 GODINA u funkciji 8 koloseka na kojima nam zavidi EVROPA (FOTO) (VIDEO)

Zbog toga Telegraf svojim čitaocima ekskluzivno donosi fotografiju krajnjeg nacrta ovog kapitalnog projekta, na koji Beograđani čekaju više od 40 godina.

Foto: Promo Foto: Promo

Tačnije, gradnja beogradskog Skadra na Bojani, kako mnogi nazivaju Prokop stanicu, počela je davne 1977. godine, a na kraju 2018. godine napokon će da dobije izgled kakav zaslužuje.

Foto: Promo Foto: Promo

Prvih osam koloseka "Beograd -stanice" u rad je pustio premijer Srbije Aleksandar Vučić, u društvu ministarke za građevinu Zorane Mihajlović, ljudi iz Železnica Srbije, projektanata i nestrpljivih građana.

Foto: Milena Đorđević Foto: Milena Đorđević

Prva faza radova trajala je 420 dana, dok je vrednost ugovora iznosila oko 25,8 miliona evra obezbeđenih iz kuvajtskog kredita.

Foto: Milena Đorđević Foto: Milena Đorđević

Radovi na drugoj fazi bi trebalo da počnu u martu, a u njih će se uložiti oko 40 miliona evra. Takođe se očekuje da se pristupne saobraćajnice do Prokopa iz Bulevara Aleksandra Karađorđevića završe do kraja godine, a u narednim godinama i one sa auto-puta.

Za izmeštanje glavne Železničke stanice predviđeno je oko godinu dana, a završetak radova se očekuje u naredne dve godine.

(Telegraf.rs)

Video: Palo prvo ovogodišnje skijanje na Torniku, gužva kao u košnici: Sjajne slike zimske idile

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • The knight

    27. januar 2016 | 10:29

    Sve će se to lepo napraviti. Problem je to što mi neznam da čuvamo i održavamo. Biće to sve išarano grafitima, izlupano, prljavo i nikakvo.

  • Exer

    27. januar 2016 | 09:42

    Dok ne vidim maketu ne verujem im nista!

  • Glas razuma

    27. januar 2016 | 11:32

    Stanica Prokop od samog projekta pre 40 godina je 100% promasaj. Danas pokusavaju da ozive starca. Ta stanica kada je projektovana i zapoceta gradnja,govorilo se resili smo zeleznicku stanicu za narednih 50 godina. Posle 44je dovodimp u stanje koje je trebala biti kada je projektovana. Znaci li da zavrsavamo stanicu zarad 4-5 godina ili zapravo samo 2 jer 2020 ona je vec prevazidjena??? Sve glavne stanice u svetu se prave kao ceone, kao sto je to stara stanica. Razloga za to je more. Smena lokomotiva, dodavanje ili skidanje kursnih kola, dodavanje vagona sa pratecim automobilima itd.itd. Sadasnja vlada pokusava da stavi u zivot neki mrtav kital. Medjutim niko ih nije ozorio na niz drugih troskova koji ce proizaci iz ovog promasaja. Treba uraditi tehnicku stanicu koja mora biti po projektu u Rakovici tj.delu koje se zove Kijevo. Nema vezu sa gradskim prevozom,mora da se gradi. Nema mesta da se napravi utovarna rampa za pratece automobile?! Necete ih tovariti u Zemunu pa dovoziti do Prokopa. Gde ce se raditi smena lokomotiva i njihov pregled? Gde cete prati garniture? To su dodatna zauzimanja koloseka zarad odlaska u Zemun ili Kijevo koje treba tek da se gradi. Sve to ovoj vladi ljudi iz CIP a nisu prdocili. Gradi se stanica N.Beograd autobuska i prosirice se zeleznicka. Tamo je trebalo sve to postaviti. Komercijalni objekti na novoj stanici bice kao Cumicevo sokace. Stanicna zgrada od 18000 m2 za koga? Zeleznica treba da smanji za 6000 br.radnika. Kome trebaju tolike kancelarije? Ljudi moji sta radite? Bacate pare bez potrebe?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA