Evo kako će izgledati nova autobuska stajališta u Beogradu (FOTO)
Gradski menadžer Goran Vesić je predstavio izgled novih tabli za obaveštavanje građana koje su moderne, pregledne, lako razumljive i uklopljene u Knjigu standarda Beograda.
Vesić: Uredićemo preko 600 autobuskih stajališta
Novi model unapređenja gradskog prevoza, koji podrazumeva novu mrežu linija i novi tarifni sistem, samo je deo mera koji Grad preduzima kako bi GSP stao na noge, jer je to preduzeće najveći gubitaš Beograda, rekao je Vesić i dodao da će do kraja godine biti promenjeno ili uređeno više od 600 stajališta javnog prevoza.
- Uz jeftiniji gradski prevoz od osam do 45 procenata, menjamo i uređujemo preko 600 stajališta javnog prevoza u Beogradu, a stajališta će biti ofarbana u boju zone pa će građani znati kada su u kojoj zoni. U naredne dve godine zamenićemo sve stajališta javnog prevoza u Beogradu - najavio je Vesić.
On je istakao da su do sada u gradskom prevozu postojale brojne nelogičnosti, počev od toga da su putnici za istu relaciju plaćali različite cene, do toga da su vozila na pojedinim linijama bila prazna, a na drugim prepuna, jer su linije pravljene pre mnogo godina i niko nije uzimao u obzir da se grad u međuvremenu širio.
- Suština novog tarifnog sistema je da će sada Beograd biti podeljen u četiri zone koje će pratiti boje zona iz Parking servisa. Granica prve zone je najuži centar grada, a obuhvata i Kvantaš, Blok 45, Blagoja Parovića, Pere Velimirovića, Mirijevski Bulevar, ugao Bulevara kralja Aleksandra i Ustaničke i kanal Sebeš - objasnio je Vesić.
- Druga zona obuhvata Opovo, Ugrinovce, Boljevce, Lipovačkau šumu, Ripanj i Grocku. Treća zona su Barajevo, deo Grocke, Obrenovac i Sopot, a četvrta Lazarevac i Mladenovac - istakao je Vesić.
Vesić: Desetine hiljada ljudi rade da bi grad funkcionisao
Gradski menadžer je najavio da će svaka zona biti posebno obeležena, a ljudi će to znati po boji stajališta i validatora.
Kada bi još oko 100.000 ljudi kupovalo karte sistem mogao sam da bude održiv i to je cilj ove gradske vlasti, najavio je Vesić i dodao da se nacrt nove mreže linija nalazi na sajtu Skupštine grada i biće podeljen opštinama i mesnim zajednicama.
- Namera je da građani u naredna dva meseca daju svoje primedbe i predloge i ovo je prvi put da građani zajedno sa Skupštinom grada kreiraju mrežu linija - rekao je Vesić.
Vesić je pozvao građane da šalju primedbe, da će svaki predlog biti razmotren, da će inženjeri Direkcije za javni prevoz grada Beograda obići lokacije, koje predlažu na licu mesta, a da će svaki predlog, koji ima smisla i opravdan je, biti prihvaćen.
- Verujem da ljudi koji žive u nekom delu grada bolje znaju od planera u nekoj kancelariji da li negde treba produžiti liniju gradskog prevoza za par stotina metara ili koju stanicu kako bi više ljudi lakše koristilo gradski prevoz - rekao je Vesić.
Vesić je rekao da će građani moći da glasaju i za novu boju autobusa i da će do kraja godine 50 novih autobusa stići na ulice grada, a svi će imati klimu, besplatan bežični internet, brojače putnika, kao i ugrađene kamere.
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
dlfijvnbdfziluhvn;d
stajalista su bitna jer necije firme moraju da naberu kintu nekako
Podelite komentar
Maksa
Sve je to lepo , ali mogli bi da malo ofarbate i kontrolore , zar nisu oni sluzbena lica , a ne da izgledaju ko razbijena banda koja terorise putnike .
Podelite komentar
Nikola
Zahtevamo da stajališta imaju lcd displej na kome piše trenutna udaljenost autobusa i da se obezbedi besplatna mobilna aplikacija za mapiranje autobusa jer je u svim državama to besplatno samo se kod nas plaća i samo kod nas nedostaje.
Podelite komentar