OKONČANA DRAMA: Posle 24 sata avion iz Amsterdama poleteo za Beograd!

  • 4

Najmanje 20 putnika iz Srbije - među kojima je nekoliko beba, dece i jedna starija osoba sa zdravstvenim problemom - više od 24 sata na aerodromu Shipol u Amsterdamu čekali su let za Beograd. Avion je poleteo za Beograd u 11.55 časova.

Avion je trebalo da poleti u ponedeljak u 10.30 na liniji Amsterdam-Beograd. Let je bez obrazloženja otkazan, a jutrošnje poletanje, prvobitno zakazano za 9.30, kasnilo je dva sata zbog obaveznog testiranja i provere ispravnosti aviona koju je obavila ovlašćena tehnička služba.

Srpski avio-prevoznik "Jat" izvinio se putnicima zbog kašnjenja leta i naveo da je u tom slučaju poštovao sve procedure i da je let odložen zbog tehničkih problema na letelici.

"Posle uspešno obavljenog jučerašnjeg leta JU 262 iz Beograda za Amsterdam, nakon sletanja u 12 sati i pregleda letelice, ustanovljen je problem na prtljažnim vratima", navodi se u saopštenju "Jata".

"Posle uspešno obavljenog jučerašnjeg leta JU 262 iz Beograda za Amsterdam, nakon sletanja u 12 sati i pregleda letelice, ustanovljen je problem na prtljažnim vratima", navodi se u saopštenju Jata.

Među "zarobljenim" putnicima je bila i Jelena Kaplanović iz Beograda, čija majka Snežana kaže da su putnici bili na holandskom aerodromu od 10.30 do 2 sata, s tim što su im ljudi iz "Jata" na svakih trideset minuta obećavali da će avion da poleti "za pola sata", bez dodatnih objašnjenja o razlogu odlaganja leta.

- Putnici su ležali po stolovima i zvali službene telefone ne bi li nekako uspeli da se domognu bar hotela. U dva ujutru uspeli su da alarmiraju holandsku policiju, pa su tek tada smešteni u hotel. U 7 sati ujutru su opet odvezeni na aerodrom, na kome i dalje čekaju više informacija - ispričala nam je Snežana Kaplanović.

Pošto je kartu ćerke, koja je u Amsterdam sletela iz SAD, platila kompaniji "KLM - Er Frans", Snežana kaže da joj ni iz te kompanije nisu mogli dati više informacija, sem što su je jutros obavestili da su putnici i dalje zadržani u Amsterdamu.

- Iz kompanije "KLM" su mi jutros objasnili da su putnici i dalje u Amsterdamu - kaže Snežana.

(Telegraf.rs / Izvor: 24 sata)

Video: Priznala šta joj najteže pada, pa pomenula i partnera: Kaća Živković prvi put o majčinstvu!

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • D.M.

    21. maj 2013 | 13:03

    Bahatost JAT-a i ja sam osetio na svojim ledjima. Najgore i najzalostnije sto niko nece da preuzme odgovornost za nastalu situaciju

  • D.M.

    21. maj 2013 | 13:01

    Obavestavajte i nas, u vezi toga. Interesuje mé kako ce se to zavrsiti sa jadnim ljudima. Bahatost JAT-a i ja

  • дејан

    21. maj 2013 | 13:36

    Колико знам авион је остао у Амстердаму због оштећања врата за пртљажни простор. Ко је за то крив и за последице овог кашњења чућемо од ЈАТа и свакако да није поступљено на адекватан начин према путницима Иначе често летим на овој релацији и ЈАТ готово нема кашњења. Технички проблем који може да угрози сигурност никада не може да се предвиди. Свако од нас жели да што јефтиније лети па то само по себи повећава ризик нередовности.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA