Đenerali osiguranje ima oko 2.000 sudskih procesa po tužbi korisnika: Ljudi očajni, sve češće zovu advokate u pomoć
Varaju sa osiguranjem!
Pred sudovima u Srbiji vodi se nekoliko hiljada sporova između građana i osiguravajućih kuća koje su tužene jer nisu isplatile dogovorene odštete po polisi. Građani se najčešće žale da im osiguravajuće kuće ne isplaćuju ili uplaćuju polovične odštete, ali i da ih pri predaji dokumentacije za odštetu bukvalno maltrertiraju zahtevima da dostave nemoguću papirologiju.
Roditelji, vodite računa: Dečje igraonice u Srbiji uglavnom nemaju osiguranje
Evo kako da od osiguranja naplatite štetu ako vam je GRAD IZLUPAO AUTOMOBIL!
Jedna od osiguravajućih kompanija na koje se građani najviše žale jeste Đenerali osiguranje. Ona trenutno ima oko 2.000 akrivnih sudskih sporova, a najviše pritužbi na račun ove kuće bilo je zbog odšteta za saobraćajne nezgode.
PREOKRET TEK KAD SAM UKLJUČIO ADVOKATA
Nekoliko sagovornika našeg portala tvrdi da se godinama bore za svoju odštetu, a jedan od njih tvrdi da je praksa ove kuće da pun iznos isplati tek kada im se zapreti advokatom. Ili, u krajnjem slučaju, kada im se advokat obrati.
- Imao sam saobraćajku pre dve godine. Kako sam imao polisu Delta đenerali osiguranja, odmah sam im se obratio. Prvo su me nekoliko puta vraćali sa obrazloženjem da imam nepotpunu dokumentaciju, iako mi nijednog trenutka za svaki novi traženi papir nisu ni rekli da treba, a kada sam istrajao i sve im dostavio, dobio sam samo polovinu odštete - priča Beograđanin Stevo J. (58) koji nije digao ruke od svojih potraživanja:
- Angažovao sam advokata. Bilo je dovoljno da im pošalje opomenu pred tužbu da odmah dobijem ostatak novca.
ĐENERALI: NE PRAVIMO RAZLIKU DA LI OŠTEĆENI IMA ADVOKATA ILI NE
Sa druge strane, u Đenerali osiguranju osporavaju sve ove navode, uz tvrdnje da oni isplaćuju u najkraćem mogućem roku nesporni deo štete, i to bez ijednog dokaza, kao i da ne gledaju na to da li im je zahtev za odštetu podneo klijent ili advokat,
- Saobraćajne nezgode jesu upravo najčešći razlog za plaćanja šteta i njih isplaćujemo bez izuzetka kada god prema policijskom zapisniku postoji odgovornost našeg osiguranika. Praksa u oblasti naknade štete zbog saobraćajnih nezgoda jeste da se odmah u najkraćem roku oštećenom licu isplati takozvani nesporni deo štete, bez da se čeka da on dostavi eventualno dodatnu dokumentaciju i dokaze da je pretrpeo još neki vid štete.
Nakon što dostavi i druge dokaze za druge vidove štete, ili uvećanu štetu, isplaćuje mu se i taj deo štete. Takođe, u 2016. Društvo je primilo 183.276 odštetnih zahteva, a u mirnom postupku je isplaćeno čak 149.759 šteta. Uveravamo vas da Đenerali osiguranje prilikom obrade štete ne pravi razliku da li je odštetni zahtev podneo korisnik samostalno ili je angažovao advokata. Procenat prigovora koji bude usvojen od strane Društva kada prigovor uloži advokat nije veći od procenta usvojenih prigovora kada korisnik samostalno uloži prigovor.
U ovoj kompaniji tvrde i da je svaki njihov zaposleni dužan da primi odštetni zahtev makar on bio bez jednog dokaza pa da samim tim nije istina da se od korisnika traži "još jedan papir".
- Na svaki odštetni zahtev se potom odgovori pisanim putem u zakonskom roku i podnosilac se upućuje da dostavi potrebne dokaze ukoliko naravno nije dostavio dokaze da je pretrpeo štetu ili dokaze za visinu štete. Ako su dostavljeni potrebni dokazi šalje mu se obračun štete i daje prilika da se izjasni da li je sa obračunom zadovoljan. Čitav proces se odvija isključivo pisanim putem i o svemu postoji trag, dokazi i statistika, u šta se možete uveriti i sami - tvrde u ovoj osiguravajućoj kući.
Inače, u Đenerali osiguranju potvrđuju da trenutno imaju oko 2.000 aktivnih sudskih sporova po tužbama korisnika, koji su nezadovoljni odbijanjem odštenog zahteva ili visinom isplaćene štete.
- Međutim, želimo da istaknemo da smo samo u toku 2016. primili 183.276 odštetnih zahteva od kojih je samo 341 odnosno 0,0019 odsto po prigovoru korinsika završilo pred Narodnom Bankom Srbije, a samo 1.139 odnosno 0,62 odsto u sudskom sporu. Smatramo da ove činjenice jasno govore o zadovoljstvu korisnika usluga Generali Osiguranje Srbija i kvalitetu obarade odštenih zahteva - navode u Đenerali osiguranju i dodaju da je se njihovi korisnici najviše žale na nerazumevanje uslova osiguranja i osiguranog pokrića.
(Lj. R)
Video: Gužve na putevima pred praznike: Ovako je na putu za Zlatibor
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
moca
NB I AV su zatvorili takovo osigurannje i ostavili oko 500 radnika bez posla jer je to srpska kompanija i nije dala reket nikolicima ali zato belosvetski hostapleri koji su verovatno dnatori mogu da rade sta hoce u srbiji. ovo je av srbija zar ne
Podelite komentar
g
Kao servis imam jako lose iskustvo sa njima.Najgori su.Nikome ne preporucujem njihove usluge.
Podelite komentar
Momir
Imam.polisu zivotnog osiguranja koja uklkucuje i odredjene bolesti. Desio se osigurani slucaj i morao sam da dostavim gomilu papira sto je trajalo gotovo dva meseca dok nisu isplatili. Lekari cenzori im nisu dovoljno strucni i zahtevaju nemoguce i nepotrebne stvari. Ne preporucujem ih
Podelite komentar