Svaki iskusan vozač kad vozi po snegu i nizbrdo prvo ne začeće auto drugo ne pritiska kočnicu već usporava na motorno kočenje znači 3-ća 2-ga i malo kočnice i to je to a ovaj se zaleteo odozgo pa još kočio pa još ga izbacio iz brzine i još nije auto već autobus od deset tona
Ima valjda kocenje motorom,elektro,retarder ,a ne odmah nozna-vazdusna.Sa stajalista pre udesa trebao je krenuti prvom ili eventualno uibicajeno drugom u kočiti pi potrebi drugim sistemima nukako vazdusno. I izbacivanje iz brzine nego u nizi stepen prenosa,ako vec nije bilo kasno.
Права истина је следећа : Аутобусу су отказале кочнице а као што се ради у Србији фирма чији су аутобуси увек сваљују на возаче јер им је лакше платити казну од 50000 дин. него фирма да плати 500000+ дин. Нажалост тако то функционише овде...
A kako mislite da je mogao da zakoci i sa ispravnim kocnicama? U pravu ste za konstataciju, ali voznja zimi sa kocenjem je isto kao i leti bez kocenja... Opasno
Nazalost po vazecem debilnom zakonu dobices odgovor da nisi prilagodio voznju uslovima i stanju kolovoza prevedeno vozac je u zemlji Srbiji uvek kriv .
Dve kardinalne greske profesionalnog vozaca... kocnica po ledu i izbacivanje iz brzine.
Ako ne na obuci, u novinama je mogao da procita da se te dve stvari nikako ne rade po klizavoj ulici.
Izbacio iz brzine nema kocenja motora, pritisnuo kocnicu nije ni cudo sto je imao utisak da vozi sanke
Dejan
Svaki iskusan vozač kad vozi po snegu i nizbrdo prvo ne začeće auto drugo ne pritiska kočnicu već usporava na motorno kočenje znači 3-ća 2-ga i malo kočnice i to je to a ovaj se zaleteo odozgo pa još kočio pa još ga izbacio iz brzine i još nije auto već autobus od deset tona
Podelite komentar
Ja
@Dejan
Ako je automatik morao je da ga izbaci iz brzine i tako smanjuje brzinu
Podelite komentar
Petar
@Dejan
Ima valjda kocenje motorom,elektro,retarder ,a ne odmah nozna-vazdusna.Sa stajalista pre udesa trebao je krenuti prvom ili eventualno uibicajeno drugom u kočiti pi potrebi drugim sistemima nukako vazdusno. I izbacivanje iz brzine nego u nizi stepen prenosa,ako vec nije bilo kasno.
Podelite komentar
Dejan
Ovo koliko se pise ispade atentat.....
Podelite komentar
Давид
Права истина је следећа : Аутобусу су отказале кочнице а као што се ради у Србији фирма чији су аутобуси увек сваљују на возаче јер им је лакше платити казну од 50000 дин. него фирма да плати 500000+ дин. Нажалост тако то функционише овде...
Podelite komentar
Dragica
@Давид
A kako mislite da je mogao da zakoci i sa ispravnim kocnicama? U pravu ste za konstataciju, ali voznja zimi sa kocenjem je isto kao i leti bez kocenja... Opasno
Podelite komentar
Veki
Pa i sreca da je kuca tu ,zamislite da je bila nizbrdica vozač se odlično snašao .
Podelite komentar
Dejan
@Veki
Pa tu i jeste nizbrdica
Podelite komentar
Pauk
Nazalost po vazecem debilnom zakonu dobices odgovor da nisi prilagodio voznju uslovima i stanju kolovoza prevedeno vozac je u zemlji Srbiji uvek kriv .
Podelite komentar
Miletic
Toj kuci i nije joj mesto tu.
Podelite komentar
Dejan
@Miletic
Ta kuća je tu mnogo dugo i neznam što bi nekom smetala
Podelite komentar
Neko
Dve kardinalne greske profesionalnog vozaca... kocnica po ledu i izbacivanje iz brzine. Ako ne na obuci, u novinama je mogao da procita da se te dve stvari nikako ne rade po klizavoj ulici. Izbacio iz brzine nema kocenja motora, pritisnuo kocnicu nije ni cudo sto je imao utisak da vozi sanke
Podelite komentar
Zoran
@Neko
Trebao je u 1 bez gasa ili da koristi Retarder. Kočnicu nikako
Podelite komentar
teri
Bas zgodan ovaj vozac autobusa.I super mu stoje ove cvike.
Podelite komentar