MANJINSKI MEDIJI U FOKUSU: Vodeći stručnjaci na regionalnoj konferenciji u Beogradu
Četvrta regionalna konferencija posvećena manjinskim i lokalnim medijima održaće se 5. novembra u Beogradu, u Asocijaciji medija Srbije, pod nazivom "Razvoj medijskih brendova – da li smo spremni na promene?"
RAZVOJ MEDIJSKIH BRENDOVA: Regionalna konferencija posvećena manjinskim i lokalnim medijima
Konferenciju organizuju Magyar Szó, Media Change, Asocijacija medija Srbije, Heror Media Pont, Giacomelli media i Centar za razvoj manjinskih i lokalnih medija pod pokroviteljstvom Sekretarijata za kulturu i javno informisanje AP Vojvodine, Delegacije EU u Srbiji i EU Info Centra.
Težište ovogodišnje konferencije biće na temama i razrešavanju dilema kako manjinski mediji u Srbiji i regionu razvijaju brendove svojih medija i koliko su menadžmenti medija spremni da eksperimentišu sa svojim medija brendom/brendovima.
Na konferenciji će se postaviti i pitanje u kolikoj meri se tržište uključuje u proces razvoja manjinskih medijskih brendova i da li je horizontalno i vertikalno povezivanje manjinskih i lokalnih medija – novina ili jedini izlaz.
Učesnici konferencije, renomirani stručnjaci iz Srbije i regiona i zainteresovana šira javnost takođe će imati priliku da sagledaju medijsku sadašnjicu kroz pokušaj da odgovore na pitanje da li je proces promena u medijima indikator prevazilaženja dominacije politike u životu društva?
Cilj konferencije jeste da se kroz tri panela kod manjinskih i lokalnih medija unapredi razumevanje za potrebu i nužnost razvijanja novih komunikacionih strategija prema zajednicama sa kojima komuniciraju, prema novoj čitalačkoj publici i prema većinskom narodu i drugim manjinskim zajednicama kako bi ih zainteresovali za događanja u svojoj zajednici.
Konferencija počinje u 9.30 časova, a kotizacija za učesnike je 10.000 dinara.
Prijavu na konferenciju možete popuniti u odeljku Prijavni list.
Generalni sponzor IV Regionalne konferencije posvećene manjinskim i lokalnim medijima je NLB Bank. Partneri konferencije su i kompanije Gorenje , Triglav i Bel Medic Group.
AGENDA KONFERENCIJE
I PANEL: FIZIKA I METAFIZIKA MEDIJA – SVET NA TACNI ILI U LONCU?
Moderacija: Kokai Péter, Magyar Szó
Zaneta Skerlev, BBC London
Robert Čoban, vlasnik izdavačke kuće Color Press Group
Zoltan Kozma, glavni urednik RTV Pannon
Ljubica Marković, Team Leader EU Info Centar
Atila Marton, odgovorni urednik 2. programa RTV Vojvodine
II PANEL: EKSPERIMENT KAO KLJUČ RAZVOJA
Moderacija: Nataša Heror, Heror Media Pont
Ladeja Godina Košir, su-osnivačica i izvršna direktorka Giacomelli Media Ltd
Branko Greganović, Predsednik Izvršnog odbora NLB Banke
Narcis Selimić, Partner Research & Solutions
Tamara Krstić, direktorica marketinga, FIMEK i Pravni fakultet za privredu i pravosuđe, Novi Sad
Lynne Montgomery, potpredsednica Cotrugli Business School
Dubravka Urošević, Regional Account Director Universal Media tbc
III PANEL: PROMENE U LOKALNIM I MANJINSKIM MEDIJIMA
Moderacija: Jurij Giacomelli, osnivač i izvršni direktor Giacomelli media Ltd
Bojan Brezigar, Predsednik UO Primorski dnevnik, Slovenija
Maurizio Tremul, Predsednik UO Italijanska Unija, Slovenija
Massimo Sbarbaro, osnivač i direktor Rubedo, Slovenija
Nataša Heror, osnivačica i direktorka, Heror Media Pont
Od sada možete pratiti Telegraf i na Vajberu!
(Telegraf.rs)
Video: Zbog jakog mraza poledica gotovo paralisala saobraćaj u prestonici: Beograd okovan ledom
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.