U Srbiji puštena PRUGA za brzine od 120 KILOMETARA NA SAT!
Saobraćaj na rekonstruisanom desnom železničkom koloseku na deonici Golubinci-Ruma pušten je danas u rad, a to će stvoriti mogućnost da se vozovi na toj deonici kreću brzinom od 120 kilometara na čas.
Od Niša do Beograda vozom za 20 minuta, EVO I KAKO!
Rekonstruisanu deonicu, na kojoj je dosadašnje ograničenje iznosilo 30 kilometara na sat, danas su obišli dizel-motornim vozom ruske proizvodnje potpredsednica Vlade Srbije i ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, ambasador Rusije u Srbiji Aleksandar Čepurin, predsednik Ruske železnice Oleg Valentinović Belozjorov, čime je i označeno puštanje saobraćaja.
Od februara do septembra 2015. godine "Ruske železnice" su izvele čitav kompleks radova na rekonstrukciji železničke infrastrukture desnog koloseka na deonici Golubinci - Ruma, koja je deo Panevropskog saobraćajnog Koridora H.
U potpunosti su obnovljeni donji i gornji stroj železničkog koloseka u dužini od 19,7 kilimetara, zamenjeno je 7 skretnica, renovirano 5 putnih prelaza, izgrađeno 10,8 kilometara odvodnih kanala, 1,3 kilometara drenažnih sistema i stajalište Kraljevci.
Rekonstrukcija železničkog koloseka na deonici Golubinci - Ruma stvoriće mogućnost za bezbedno savladanje ove deonice pri brzini do 120 kilometara na čas, piše u saopštenju Ruske železnice.
Posle puštanja u rad desnog železničkog koloseka, kompanija "RŽD Internešnl" izvešće radove na levom koloseku te deonice, uključujući i rekonstrukciju putnih prelaza i izgradnju stajališta Kraljevci.
Od sada pratite Telegaf i preko Vajbera!
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: Tzv. kosovska policija upala u zgradu opštine Gračanica
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Skandinavac
Pa ljudi u svetu prave pruge gde se voze po 350 do 400km na sat a mi se falimo sa 120km
Podelite komentar
dj
A posle te deonice kocenje da bi se dalje vozilo 30 kmh.
Podelite komentar
Petar
Sramota-drug TITO je taj kolosek izgradio za života-otkud već sada da se radi rekonstrukcija ?!
Podelite komentar