Budući kreativni lideri u Berlinu izučavaju marketing na srpski način!
Ivan Stanković, direktor i vlasnik marketinške agencije Communis DDB, održao je predavanje studentima Berlinske škole kreativnog liderstva na temu Kako identifikovati, zgrabiti i razviti šanse. Tom prilikom, on je sa akademcima podelio svoja znanja, stečena tokom dugogodišnje karijere na čelu jedne od vodećih marketinških agencija u Srbiji i regionu.
„Drago mi je što sam imao priliku da sa kreativcima, budućim liderima u oblasti marketinga, podelim svoja iskustva, jer je vrlina ljudi našeg podneblja da najbolje funkcionišemo u turbulentnim uslovima koji nas teraju da uvek budemo brzi i kreativni. Istovremeno to predstavlja i manu, jer se ne snalazimo toliko dobro kada turbulencija nema i zbog toga smatram da je razmena iskustava veoma važna za dalji razvoj oblasti“, izjavio je povodom predavanja Ivan Stanković, direktor agencije Communis DDB.
![Foto: Promo](http://xdn.tf.rs/2015/03/26/Berlin-marketing-na-Srpski-nacin-1.jpg)
Berlinsku školu kreativnog liderstva (Berlin School of Creative Leadership) osnovali su rukovodioci iz reklamne industrije sa ciljem da kreativne kadrove, koji su napredovali u svom poslu od početnih do najviših pozicija, pretvore u lidere koji će kreativnošću i inovacijama, presudnim za uspeh u poslu, postaviti nove standarde u marketingu.
Stanković ističe i da poziv da sa velikim imenima svetskog biznisa održi predavanje, ujedno predstavlja i potvrdu kvaliteta rada agencije Communis. U okviru Master programa ove škole, predavanja su pored njega održale zvezde internacionalnog biznisa: Moris Levi iz Publicisa, Martin Sorel iz WPP-a, Dejvid Drogu, Adriana Botana, Mark Tutsela iz Leo Burnetta, Žan Mari Dru iz TBWA, Džon Hegarti i mnogi drugi.
(Telegraf.rs)
Video: Odlikovanja zaslužnim pojedincima i institucijama povodom Dana državnosti Srbije
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.