STRUČNJACI U ŠOKU: Piloti su ili bili mrtvi, ili su ostali bez svesti! Nema drugog objašnjenja
Avion Erbas A320 koji se srušio u Francuskoj i tom prilikom je život izgubilo 150 ljudi, spuštao se umereno i leteo je linearno, pravo ka planinama, rekli su stručnjaci koji su bili zaprepašćeni neobjašnjivim ponašanjem pilota.
"DANAS SMO SAMI": Muk i tišina u razredu đaka koji su poginuli u padu aviona (FOTO)
- Nijedna mogućnost nije isključena: greška pilota, tehnički kvar, teroristički napad - rekao je juče francuski premijer Manuel Vals, a Opšta uprava za civilno vazduhoplovstvo je istakla da posada nije poslala poziv "mejdej" koji se šalje u slučaju nesreće.
MERKELOVA I OLAND NA MESTU NESREĆE: Uskoro će se sastati sa porodicama žrtava!
Avion se spuštao umerenom brzinom od 3.000 stopa u minuti, a prema prvim podacima, to ne ukazuje na hitno spuštanje pri kojem brzina iznosi oko 5.000 stopa u minuti, piše francuski portal Le Point.
U PADU AVIONA POGINULI POZNATI OPERSKI PEVAČI: Svet je ostao bez vrhunskih umetnika! (VIDEO)
Međutim, on je ostao na sovjoj horizontalnoj putanji i nastavio je svoj plan letenja, osim što je promenio visinu, pokazali su podaci servera Filghtradar24.
OVAJ DEO AVIONA JE MOŽDA KRIV ZA NESREĆU: Istraga i dalje u toku!
- Ići pravo ka planinama nema nikakvog smisla. To je nenormalni potez profesionalnih pilota, ili pak izostanak reakcije - istakao je kapetan velike evropske aviokompanije za AFP.
NOVI JEZIVI DETALJI: Po planini su razbacana tela, avion je padao čak 18 minuta! (FOTO)
Sada se postavlja pitanje zašto su se piloti neobično ponašali ili zašto nisu odreagovali.
- Piloti nisu sprečili da se avion zaleti planine - ili su bili bez svesti ili mrtvi, ili su pak odlučili umreti ili su bili umorni - rekao je jedan od stručnjaka.
Takođe, još jedna od hipteza je lagano spuštanje pritiska i što se maske za kiseonik nisu otvorile.
(Telegraf.rs / Hina)
Video: Poslednjeg vikenda uoči Nove godine Beograd je prazan
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dragan
Gluposti... na danasnjim komercijalnim letovima racunar upravlja sa 98% leta, pilot ima odlucujucu ulogu pri poletanju gde prati parametre aviona i gde moze da otkaze poletanje u slucaju da neki od parametara nije zadovoljavajuci. Ostatkom leta, pa cak i sletanjem upravlja racunar uz mali udeo pilota. Da je doslo do dekompresije u kabini pilota to bi bilo zabelezeno u crnoj kutiji, a oni bi sa maskama mogli da spuste avion bezbedno. Ono sto je jedino logicno jeste da je visinomer zakazao i da je slao racunaru lazni podatak o visini. Zato se avion spustao misleci da odrzava pravu visinu. Jedino je nelogicno kako piloti nisu vizuelno videli da gube visinu i da idu ka planini posto je bio dan. Da li su nesto drugo radili a oslonili se kao i uvek na racunar ili su kasno uvideli sta se desava...
Podelite komentar
T. Укопников
Usud 24.marta...
Podelite komentar
Lili
Kako je pao uopste nije vazno,glavno da je on pao na dan 24 marta. Tuzno jeste, ali nas su ti isti a i druge narode krvnicki bombardovali i da nisu okom trepnuli.
Podelite komentar