STRUČNJACI U ŠOKU: Piloti su ili bili mrtvi, ili su ostali bez svesti! Nema drugog objašnjenja

  • 7

Avion Erbas A320 koji se srušio u Francuskoj i tom prilikom je život izgubilo 150 ljudi, spuštao se umereno i leteo je linearno, pravo ka planinama, rekli su stručnjaci koji su bili zaprepašćeni neobjašnjivim ponašanjem pilota.

"DANAS SMO SAMI": Muk i tišina u razredu đaka koji su poginuli u padu aviona (FOTO)

- Nijedna mogućnost nije isključena: greška pilota, tehnički kvar, teroristički napad - rekao je juče francuski premijer Manuel Vals, a Opšta uprava za civilno vazduhoplovstvo je istakla da posada nije poslala poziv "mejdej" koji se šalje u slučaju nesreće.

MERKELOVA I OLAND NA MESTU NESREĆE: Uskoro će se sastati sa porodicama žrtava!

Avion se spuštao umerenom brzinom od 3.000 stopa u minuti, a prema prvim podacima, to ne ukazuje na hitno spuštanje pri kojem brzina iznosi oko 5.000 stopa u minuti, piše francuski portal Le Point.

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

U PADU AVIONA POGINULI POZNATI OPERSKI PEVAČI: Svet je ostao bez vrhunskih umetnika! (VIDEO)

Međutim, on je ostao na sovjoj horizontalnoj putanji i nastavio je svoj plan letenja, osim što je promenio visinu, pokazali su podaci servera Filghtradar24.

OVAJ DEO AVIONA JE MOŽDA KRIV ZA NESREĆU: Istraga i dalje u toku!

- Ići pravo ka planinama nema nikakvog smisla. To je nenormalni potez profesionalnih pilota, ili pak izostanak reakcije - istakao je kapetan velike evropske aviokompanije za AFP.

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

NOVI JEZIVI DETALJI: Po planini su razbacana tela, avion je padao čak 18 minuta! (FOTO)

Sada se postavlja pitanje zašto su se piloti neobično ponašali ili zašto nisu odreagovali.

- Piloti nisu sprečili da se avion zaleti planine - ili su bili bez svesti ili mrtvi, ili su pak odlučili umreti ili su bili umorni - rekao je jedan od stručnjaka.

Takođe, još jedna od hipteza je lagano spuštanje pritiska i što se maske za kiseonik nisu otvorile.

(Telegraf.rs / Hina)

Video: Poslednjeg vikenda uoči Nove godine Beograd je prazan

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Dragan

    25. mart 2015 | 21:22

    Gluposti... na danasnjim komercijalnim letovima racunar upravlja sa 98% leta, pilot ima odlucujucu ulogu pri poletanju gde prati parametre aviona i gde moze da otkaze poletanje u slucaju da neki od parametara nije zadovoljavajuci. Ostatkom leta, pa cak i sletanjem upravlja racunar uz mali udeo pilota. Da je doslo do dekompresije u kabini pilota to bi bilo zabelezeno u crnoj kutiji, a oni bi sa maskama mogli da spuste avion bezbedno. Ono sto je jedino logicno jeste da je visinomer zakazao i da je slao racunaru lazni podatak o visini. Zato se avion spustao misleci da odrzava pravu visinu. Jedino je nelogicno kako piloti nisu vizuelno videli da gube visinu i da idu ka planini posto je bio dan. Da li su nesto drugo radili a oslonili se kao i uvek na racunar ili su kasno uvideli sta se desava...

  • T. Укопников

    25. mart 2015 | 20:50

    Usud 24.marta...

  • Lili

    25. mart 2015 | 21:49

    Kako je pao uopste nije vazno,glavno da je on pao na dan 24 marta. Tuzno jeste, ali nas su ti isti a i druge narode krvnicki bombardovali i da nisu okom trepnuli.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA