WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Rovinjski magnet za regionalnu poslovnu zajednicu
Weekend Media Festival po sedmi put ove godine okuplja regionalnu komunikacijsku industriju, ali i druge poslovne sektore. Pod pokroviteljstvom Adris grupe, u Rovinju će se na pedesetak predavanja i panela od 18. do 21. septembra raspravljati o širokom rasponu tema, uz neizostavnu zabavu i opuštenu atmosferu.
Direktor festivala Tomo Ricov ističe kako razloga za dolazak u Rovinj svake godine ima sve više.
- Na Weekendu se predaje, raspravlja, predstavlja, zabavlja, komunicira na sve moguće načine. Weekend više nije samo okupljalište svih koji nešto znače u komunikacijskoj industriji, već i mesto na kom se na radionicama mogu steći konkretna znanja i u ležernoj atmosferi sklapati novi poslovi - rekao je on.
- Jasno je da niko ne može pratiti sva predavanja i svaki panel, niti učestvovati u svim radionicama. Bogatom ponudom sadržaja želimo omogućiti posetiocima da sami oblikuju svoj Weekend i da iz Rovinja ponesu svoj vlastiti doživljaj i znanja koja su njima potrebna - kaže direktor festivala Nikola Vrdoljak.
Zadnjih nekoliko godina festival otvara prostor i za poslovne teme izvan komunikacijske industrije. Na jednom od takvih panela učesnik će biti i predsednik Uprave Hrvatskog Telekoma Davor Tomašković.
- Weekend Media Fetival od samog početka okuplja poslovnu zajednicu oko tema koje predstavljaju izazove, ali i otvaraju nove perspektive. Jedan od takvih izazova, ali i prilika, je veliko restrukturiranje hrvatskih kompanija. Zbog takvih, aktuelnih tema, ali i mnoštva relevantnih sagovornika, Weekend je događaj koji ne treba propustiti - smatra Tomašković.
Iako finansijskoj industriji tokom godine ne hvale sektorski kongresi i konferencije, Weekend Media Festival je ipak nešto posebno, slaže se i predsednik Uprave Croatia osiguranja Sanel Volarić.
- Ovo je prilika je da u opuštenoj atmosferi prelepog Rovinja razmenimo iskustva i ideje s kolegama iz branše, ali i s ljudima iz sasvim drugih delatnosti. Širina tema i pristupa koju Weekend pruža čini ga nezaobilaznim za celu poslovnu zajednicu - ističe Volarić.
Najveći deo programa je ipak i dalje posvećen komunikacijama, zbog čega je festival nezaobilazno mesto za članice Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA). Predsednik HURA-e Damir Ciglar poziva sve na panel koji će se u petak 19. septembra održati u BalCannes dvorani.
- Svima koji dođu na panel "The Perfect Pitch to Pitch Perfect" skromno obećavam da im pogled na agencijski pitch nikada više neće biti isti. Skoro verovatno! - poručuje Ciglar.
Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, redovan je učesnik festivala, a ove godine najavljuje zanimljivu raspravu koja će takođe biti održana u petak.
- Na Weekendu ćemo ove godine razgovarati na temu "Mad Man vs. Math Man", jer danas, više nego ikad, matematika učestvuje u projektovanju komunikacije - kaže Bruketa.
Sve koji se bave odnosima s javnošću će sigurno zaintrigirati provokativno predavanje profesora doktora Dejana Verčića s Fakulteta društvenih umetnosti iz Ljubljane.
- Na predavanju "Smrt odnosa s javnošću" saznaćete kako medijatizacija svega oko nas, pa i nas samih, menja pravila igre i kakva postaje uloga profesionalnih komunikatora u svetu radikalne transparentnosti - najavljuje Verčić.
Ivan Stanković iz beogradske agencije Communis ove godina ne Weekendu ima posebno izazovan zadatak.
- Na "hard talku" sa Željkom Mitrovićem, medijskim mogulom regije i vlasnikom TV Pink, koji se po prvi put pojavljuje na javnom nastupu ovakve vrste, pokušaću da saznam zašto se upravo sada odlučio na ovaj potez. Kako je završila priča s Hrvatskom oko njegove jahte i oseća li krivicu zbog velikog uticaja koji Pink ima na kreiranje i širenje turbo folka? - pitanja su kojima će Stanković zasuti Mitrovića.
Suosnivač Studija Moderne Branimir Brkljač je takođe redovan gost Rovinja u trećem vikendu steptembra.
- Na Weekend Media Festivalu na jednom mestu možete iz prve ruke čuti koji su najnoviji trendovi u svetu i istovremeno se upoznati s uspešnim primerima i iskustvima iz regije. Program i ove godine potvrđuje da je i ovogodišnji Weekend nezaobilazan događaj za sve relevantne igrače iz medijsko-marketinške industrije u regionu - pojašnjava Brkljač svoje razloge za vernost ovom festivalu.
Ugledni američki TV producent i dobitnik Emi nagrade Pit Radovič je proteklih godina upravo na Weekendu predstavljao svoje nove projekte.
- Imao sam priliku da putujem širom sveta i da prisustvujem na nekim od najvećih i najlepših događaja na planeti. Iskreno mogu da kažem da je Weekend Media Festival najsvežiji događaj s najviše zabave na kom sam prisustvovao - kaže Radovič.
Za zabavu su ove godine zaduženi DJ-evi JAMirko i K'Pow koji će nastupiti na slovenskoj žurci u petak, te Pshimodo Pop i novosadske Frajle koje će svoj koncert održati u subotu.
- O Weekend Media Festivalu smo čule sve najbolje, tako da je divno što ćemo ove godine biti deo festivala. Radujemo se koncertu i druženju, a učesnicima definitivno obećavamo dobru zabavu. Naravno, uz njihovo obećanje da će pevati sa nama - poručile su Frajle uoči nastupa u Rovinju.
Na 7. Weekend Media Festivalu očekuje se oko 4.000 učesnika, među kojima više od 500 akreditovanih novinara, preko 130 predavača, panelista i voditelja, te više od 300 studenata iz celog regiona. Više informacija pogledajte na www.weekendmediafestival.com.
(Telegraf.rs)
Video: Novosađanka menjala grad za prostranstva Durmitora, sa konjem Bambijem krstari nestvarnim predelima
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Drina bez filtera
Rovinj i Italija su priljatelji Srba Talijani spašavali srbe u Dalmaciji pogotovo u Imotskoj krajni od ustaša to je istina
Podelite komentar