Seve zaradila pola miliona evra od reklama! (FOTO)

  • 4

Iako se za poznate ličnosti veruje da ne znaju šta će sa parama, pevačica Severina Vučković otkriva da je sve to velika zabluda i da za velike poduhvate u karijeri, kao što je koncertna turneja u regionu, mora da se mnogo radi. Zbog toga je, kako sama kaže, postala "sendvič-devojka" kako bi zaradila novac za sebe i svoju porodicu.

Severina je u poslednje tri godine bila zaštitno lice devet kampanja, među kojima su nemačka automobilska kompanija, švajcarski luksuzni satovi, lanac prodavnica cipela i slovenačkih banja, osiguranje, dok je sada aktuelna i kampanja za "Frikom" sladolede.

Pevačica ne krije da su joj reklame finansijska injekcija i da bez toga ne bi uspela da ostvari zamišljen spektakl koji je priredila na koncertima širom regiona. Budući da po reklamnoj kampanji, prema procenama stručanjaka, uzima i do 50 hiljada evra, znači da je Seve za prethodne tri godine zaradila oko pola miliona evra samo od reklama.

- Radim dvostruko jer pomažem i celoj svojoj porodici, snimila sam veliki broj reklama kako bih mogla da finansiram produkciju koncerta - rekla je Seve, i dodala da nema potporu sa strane i da joj je mnogo teže zbog toga.

Šta je to što hrvatsku pevačicu čini magnetom za velike kompanije, pokušala je objasni Tanja Vojtehovski, koja je jedna od najboljih stručnjaka za marketing na našim prostorima.

- Severina je lepa i erotična, a to pokreće svet. Uz to, muškarci kada je vide, sigurno neće promeniti kanal, a to je odličan način da proizvod bude zapažen - komentariše Tanja, i dodaje da je jedan od razloga i to što je jedina prilika vlasnicima firmi da Seve vide uživo.

(J. J./Naše novine)

Video: Prvi put pevam u Sava Centru, upristojili smo koncert": Lukas spremio veliko iznenađenje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA