Weekend Media Festival - jedinstvena kombinacija poslovne konferencije i opuštenog druženja
Najveći regionalni festival komunikacija Weekend Media Festival, osmi po redu, biće održan od 24. do 27. septembra u dobro poznatom prostoru stare fabrike duvana u Rovinju.
Weekend Media ove godine donosi pregršt novih, poslovnih tema sa više od 130 govornika i velikim izborom zanimljivih i aktuelnih predavanja, panel diskusija, radionica i prezentacija.
Zašto je Weekend Media Festival poseban?
- Weekend je jedinstvena kombinacija poslovne konferencije i opuštenog druženja. Slavni američki TV producent Pit Radović najbolje je to sažeo u rečenici: "Ne postoji ništa slično na svetu". Zbog toga se svake godine vraća na Weekend. Ako poslujete u regionu, ne možete sebi priuštiti da ne dođete na Weekend. Poznati sarajevski marketingaš Bojan Hadžihalilović je to slikovito opisao na sledeći način: "Ne otići na WMF je kao zaboraviti da ti je godišnjica braka" - rekao je direktor festivala Tomo Ricov.
Zašto ne bismo smeli da propustimo osmo izdanje Weekenda?
- Toliko uzbudljivih događaja u svetu medija, tehnologije i biznisa garantuju sjajan Weekend. Mnogo promena koje se događaju još ne znamo ni kako da razumemo, ali zato je tu Weekend i mnogi akteri iz ključnih globalnih kompanija koji će nam to približiti - ističe Nikola Vrdoljak, direktor programa samog festivala.
Weekend je poznat po najluđim partyjima. Otkrijte nam neke zanimljivosti koje nas očekuju?
- Ne mogu vam još otkriti imena, ali jedna stvar je sigurna - Weekend partyji će i ove godine biti tema o kojoj će se govoriti mesecima nakon završetka festivala. Ne samo o tome koliko se igralo i popilo, nego i o networkingu ostvarenom upravo zbog čuvene opuštene atmosfere Weekenda. Teško je reći da li je bolja zabava na koncertima u dvorani Vrt ili na after-partyjima u rovinjskom izdanju kluba Pepermint - kaže Ricov.
Koji su najveći igrači koje dovodite ove godine i top teme koje ćete obraditi?
- Weekend je mesto na kojem su prisutne neke od najjačih svetskih kompanija kao što su Google, Twitter, Digiday ili Havas i one su samo deo ponude koja će se takmičiti za vašu pažnju. Ove godine program će se odvijati u šest dvorana paralelno i sigurno će biti teško da se odlučite za to šta slušati. Najviše ćemo pričati o programmaticu i native advertisingu, te novim poslovnim modelima u medijima - naveo je Vrdoljak.
Po čemu ćemo pamtiti Weekend ove godine?
- Po dragim ljudima koje sretnemo jednom godišnje na Weekendu, ljudima koje ćemo upoznati i sarađivati s njima sledećih godina, po inspirativnim predavanjima, novostečenim znanjima s radionica i provodu na partyjima! - zaključuje Ricov.
(Telegraf.rs)
Video: "Držao je moju sliku u toplesu" JK otkrila u kakvom je odnosu sa Bubom, pa zapretila Maci
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.