Evo zašto tokom predstavljanja novog iPhonea niko na bini nije govorio duže od 10 minuta
Mozgu čak i najinteresantnije stvari vrlo brzo mogu da postanu dosadne. Ova činjenica ujedno objašnjava i specifičnu strategiju koju Apple koristi prilikom lansiranja novih proizvoda.
Prezentacija bazirana na osnovama neuronauke uključuje česte promene kako bi ljudi ostajali zainteresovani.
Međutim, koliko česte te promene moraju da budu?
Neuronauka kaže da naši mozgovi imaju ugrađenu štopericu koja se zaustavlja na 10 minuta.
Apple je 12. septembra predstavio svoje nove iPhone uređaje. A kao što to rade na svakoj velikoj prezentaciji, Appleovi predstavnici su aktivirali publiku na svakih 10 minuta, a to su činili predstavljanjem novog glasa.
Na binu su na svakih 10 minuta, ili manje, dolazili novi ljudi.
U prvih 60 minuta prezentacije, publika je imala priliku da čuje 10 različitih govornika, i niko od njih nije govorio duže od 10 minuta.
U prvih 30 minuta pubolika je čula 4 specifična glasa govornika, ali i odgledala 3 videa.
Ostalih 90 minuta prezentacije pratili su sličan šablon, i niko od govornika nije proveo duže od 10 minuta na bini.
U jednom 15-minutnom segmentu publika je imala priliku da vidi i čuje čak 9 različitih ljudi na bini.
Čini se da je Apple odlično naučio ovu lekciju, a trebalo bi i vi. Držite se rutine od 10 minuta kako biste imali potpunu pažnju osoba koje vas slušaju i postarali da im ne postane dosadno.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.