YouTube ubija možda najvažnije dugme na koje su ljudi mogli da kliknu - i zbog toga će gledanje videa postati prava noćna mora

  • 6

Uskoro bismo mogli da mnogo ređe viđamo spasonosno "skip" dugme na YouTubeu.

U videu pod nazivom "Want to earn more money from ad revenue" koji je postavljen na zvaničnoj YouTube platformi za kreatore sadržaja, kompanija je najavila velike promene za svoje partnere, ali i sve ostale koji koriste ovaj servis.

YouTube radi gotovo 5 sekundi sporije na ova dva brauzera

Svaki kanal koji može da monetizuje svoj video sadržaj moći će da koristi oglase koje je nemoguće preskočiti pre nego što se završe.

Foto: Pixabay.com/Oglase više neće moći da prekine "skip" dugme

Pre ovoga, samo su pojedini YouTube kanali mogli da koriste oglase koji moraju da se odgledaju do kraja.

Početkom godine, maksimalna dužina trajanja oglasa koji ne nude "skip" dugme iznosila je između 15 i 20 sekundi.

Međutim, čini se da YouTube sada želi da novi oglasi postanu format koji će sve koristiti umesto TrueView oglasa koje je moguće preskočiti posle 5 sekundi.

Stariji video sadržaj koji je koristi ove oglase će automatski biti prebačen na oglase koje nije moguće prekinuti.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Poi

    27. avgust 2018 | 20:07

    Nije im dosta što imaju stotine milijardi, oće još, bilione, trilione...Pohlepa ne bira sredstva

  • Posmatrač

    28. avgust 2018 | 09:02

    Ni do sada nisam baš često koristio YouTube, od sada neću uopšte. Svi su samo prokleti za još novca (jednom će se udaviti u njemu). Pa uzmite ga ako možete. Ja nisam spreman da sarađujem. Kad i ostali shvate pa napuste YouTube, može da puštaju sebi reklame koliko hoće. Zbogom YouTube

  • Aleksandar

    28. avgust 2018 | 11:10

    Odlično je to. Ali treba da važi samo za one kreatore koji ulože i do 10 dana za samo jedan video. Oni i treba da zarade za uloženi trud a ne oni koje milioni prate i gledaju kako se krevelje,lome stvari,igraju igrice...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA