Facebook je smislio "prljav trik" kako bi vas naterao da prihvatite njegove uslove korišćenja

 ≫ 
  • 3

Facebook je predastavio nova pravil anakon što je GDPR stupio na snagu 25. maja. U pitanju je novi zakon o privatnosti korisnika koji bi trebalo da natera sve kompanije da mnogo pažljivije postupaju sa ličnim podacima.

Zato je Facebook bio prinuđen da pita sve korisnike da li se slažu sa njegovim pravilima korišćenja.

Sve što morate da znate o najvažnijem internet zakonu u istoriji čovečanstva: Šta je GDPR, na koga se odnosi i koje su kazne za njegovo nepoštovanje?

Međutim, mnogi tvrde da su primetili i trik zahvaljujući kojem ljudi mnogo radije klikću na čuveno "I Agree" dugme.

Printskrin: Facebook

Facebook je odlučio da na stranicu na kojoj su pravila doda dva mala detalja - lažne crvene ikonice za novu poruku i novu notifikaciju.

Na ovaj način korisnici su prevareni da misle da imaju nove poruke ili notifikacije, kojima ne mogu da pristupe dok ne kliknu da se slažu sa pravilima korišćenja - čak iako ih u stvarnosti nemaju.

Jedina opcija u ovom trenutku za korisnika jeste da se složi ili da obriše svoj nalog pošto ne postoji opcija da se pravila korišćenja odbiju.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Kiza007

    30. maj 2018 | 15:01

    O tome pricam vec par godina mozes samo da prihvatis nema opcije da neces sramota.

  • Lia

    1. jun 2018 | 00:25

    Stvarno je sramota komentarisati bilo sta lose protiv jednine drustvene mreze koja realno vredi.Izvinjavam se ali iz kog razloga se trazi bilo koja sitnica da se napada fejs.Kome smeta fb nerazumem ali nepotreban komentar bilo koje vrste.Dobre stvari ocito zasnetaju nazalost.Da da tako je to kod nas.Sramota je reci bilo sta lose o fejsu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA