Zbog ovih pet stvari delujete vrlo neprofesionalno. Ne radite ih!
Ako želite da vas na poslu shvataju ozbiljno i da steknete poštovanje koje želite, profesionalno ponašanje je od vitalnog značaja. Ako primenjujete bilo koje od narednih obrazaca ponašanja, bićete okarakterisani kao neprofesionalni, a vaša karijera neće otići željenom putanjom.
Čitajte pažljivo, jer možda, kao i mnogi, niste ni svesni toga da imate takve navike.
Korišćenje psovki i vulgarnih izraza
Ovo je zabranjeno u poslovnom okruženju, na kojoj god poziciji da radite. Pod zabranjenim rečima ne smatraju se samo sočne psovke koje nemate običaj da izgovarate, već i one naizgled bezazlene, žargonske sintagme koje su se odomaćile u svakodnevnom govoru.
Vodite računa o tome da na poslu nema mesta čak ni žargonskim izrazima, a svoju komunikaciju upotpunite na drugi način. Vežbajte da se obuzdate pre nego što izgovorite psovku.
Kašnjenje
Tačnost je pitanje poštovanja. Ukoliko neprestano kasnite na posao, sastanke, ne završavate zadatke u roku, vaša kašnjenja neće biti tolerisana. Neprofesionalnost na ovom polju poništiće sve ostale kvalitete koje posedujete. Ne krećite nikuda u poslednji čas, radite na svom osećaju za vreme. Ne dozvolite da vas ova osobina sprečava u poslovnom napretku.
Preki pogledi
Sigurno je da vam nekad neki saradnik nije bio baš po volji ili ste morali da radite s klijentima koji vam ne odgovaraju. Međutim, profesionalci nikad neće pokazati da im razgovor s određenom osobom ne prija, dok će oni malo manje profesionalni dopustiti sebi da ponekad zakolutaju očima ili gledaju popreko u prisustvu nepoželjnih ljudi.
Potrudite se da ne budete u ovoj drugoj grupaciji.
Neodgovaranje na mejlove
Klijenti i saradnici koji predugo čekaju da im odgovorite na mejl smatraće vas veoma neprofesionalnim. To ne treba da vas čudi, jer oni očekuju da ste u stanju da organizujete svoj posao i saradnju s njima.
Zato, odvojite pola sata do sat dnevno kada se bavite isključivo poslovnom korespondencijom.
Laganje
Pokušaj da slažete ili prevarite nekoga u poslu još je jedna radnja koja nipošto nije primerena poslovnim ljudima (a i inače je odraz nedostatka morala). Ovde se ne misli samo na krupne, već i na one sitne stvari, bele laži, kao što su obećavanje da ćete završiti posao u roku, da ćete ostvariti željene rezultate itd.
Rešenje je jasno. Ne tvrdite ništa za šta niste 100% sigurni da će se desiti. Bilo kakvo obmanjivanje doneće vam samo negativne posledice.
Zapamtite, profesionalno ponašanje je važno kad god ste u interakciji s kolegama ili klijentima. Pristojno i prijazno ponašanje u radnoj sredini stvara dobru atmosferu i daje dobre poslovne rezultate. Pokažite kvalitete koje posedujete i ne dozvolite da se bilo kakve sitnice ispreče na vašem putu do uspeha.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Xxx
Jel...jel to za ove sto " rade" po kancelarijama vazi ili źa sve ?
Podelite komentar