Zbog ovih pet stvari delujete vrlo neprofesionalno. Ne radite ih!

 ≫ 
  • 1

Ako želite da vas na poslu shvataju ozbiljno i da steknete poštovanje koje želite, profesionalno ponašanje je od vitalnog značaja. Ako primenjujete bilo koje od narednih obrazaca ponašanja, bićete okarakterisani kao neprofesionalni, a vaša karijera neće otići željenom putanjom.

Čitajte pažljivo, jer možda, kao i mnogi, niste ni svesni toga da imate takve navike.

Korišćenje psovki i vulgarnih izraza

Ovo je zabranjeno u poslovnom okruženju, na kojoj god poziciji da radite. Pod zabranjenim rečima ne smatraju se samo sočne psovke koje nemate običaj da izgovarate, već i one naizgled bezazlene, žargonske sintagme koje su se odomaćile u svakodnevnom govoru.

Vodite računa o tome da na poslu nema mesta čak ni žargonskim izrazima, a svoju komunikaciju upotpunite na drugi način. Vežbajte da se obuzdate pre nego što izgovorite psovku.

Kašnjenje

Tačnost je pitanje poštovanja. Ukoliko neprestano kasnite na posao, sastanke, ne završavate zadatke u roku, vaša kašnjenja neće biti tolerisana. Neprofesionalnost na ovom polju poništiće sve ostale kvalitete koje posedujete. Ne krećite nikuda u poslednji čas, radite na svom osećaju za vreme. Ne dozvolite da vas ova osobina sprečava u poslovnom napretku.

Foto-ilustracija: Profimedia Foto-ilustracija: Profimedia

Preki pogledi

Sigurno je da vam nekad neki saradnik nije bio baš po volji ili ste morali da radite s klijentima koji vam ne odgovaraju. Međutim, profesionalci nikad neće pokazati da im razgovor s određenom osobom ne prija, dok će oni malo manje profesionalni dopustiti sebi da ponekad zakolutaju očima ili gledaju popreko u prisustvu nepoželjnih ljudi.

Potrudite se da ne budete u ovoj drugoj grupaciji.

Neodgovaranje na mejlove

Klijenti i saradnici koji predugo čekaju da im odgovorite na mejl smatraće vas veoma neprofesionalnim. To ne treba da vas čudi, jer oni očekuju da ste u stanju da organizujete svoj posao i saradnju s njima.

Zato, odvojite pola sata do sat dnevno kada se bavite isključivo poslovnom korespondencijom.

Foto: AP/Tanjug Foto: AP/Tanjug

Laganje

Pokušaj da slažete ili prevarite nekoga u poslu još je jedna radnja koja nipošto nije primerena poslovnim ljudima (a i inače je odraz nedostatka morala). Ovde se ne misli samo na krupne, već i na one sitne stvari, bele laži, kao što su obećavanje da ćete završiti posao u roku, da ćete ostvariti željene rezultate itd.

Rešenje je jasno. Ne tvrdite ništa za šta niste 100% sigurni da će se desiti. Bilo kakvo obmanjivanje doneće vam samo negativne posledice.

Zapamtite, profesionalno ponašanje je važno kad god ste u interakciji s kolegama ili klijentima. Pristojno i prijazno ponašanje u radnoj sredini stvara dobru atmosferu i daje dobre poslovne rezultate. Pokažite kvalitete koje posedujete i ne dozvolite da se bilo kakve sitnice ispreče na vašem putu do uspeha.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Xxx

    5. februar 2017 | 12:31

    Jel...jel to za ove sto " rade" po kancelarijama vazi ili źa sve ?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA