Evo na šta treba da obratite pažnju kada redizajnirate web sajt

  • 0

Svaki ozbiljan sajt koji je konstantno posećen mora u tačno određenim periodima ponovo da se dizajnira. Ne menjaju se trendovi samo za vizuelna rešenja, već nastaju i brojne promene u funkcionalnosti sajta. Ukoliko želite da vaš sajt bude savremen u svakom trenutku, evo na šta treba da obratite pažnju prilikom njegovog redizajniranja.

Šta se traži?

Tendencije u web dizajnu se sve više kreću od rešenja koja akcenat stavljaju na ključne reči ka jednostavnim vizuelnim doživljajima koji su privlačni posetiocima. Najtraženiji web dizajneri jesu oni koji umeju da učine sajt što jednostavnijim i preglednijim i da tako omoguće savršeno korisničko iskustvo.

Rezultati istraživanja koje je sprovela kompanija Makinsi (McKinsey) ukazuju na to da se čak 70 odsto kupaca odlučuje na kupovinu kod one kompanije koja im obezbedi najlakše i najudobnije uslove. Zbog toga je takozvani UX dizajn, onaj dizajn koji je usmeren na ostvarivanje što boljeg korisničkog iskustva, sve više cenjen.

Koji su ciljevi dizajna?

U članku koji je nedavno objavljen na portalu Web Design Ledger navode se trenutno aktuelni ciljevi koje uspešni web dizajneri sebi najčešće postavljaju. Ono od čega kreću jeste pitanje: „Čemu će služiti ovaj sajt?”. Iako su komercijalni sajtovi do skoro predstavljali veliku bazu informacija na kojoj posetilac može da provede mnogo vremena i sazna sve o proizvodima koji ga manje ili više interesuju, danas je situacija potpuno drugačija.

Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

Naime, ono što je posetiocu potrebno jeste ideja o tome šta kompanija nudi u najužim crtama i način na koji može da stupi u kontakt sa prodavcem kako bi dobio jasne i usmerene odgovore na pitanja. Svi ostali detalji su bespotrebni, pa čak i kontraproduktivni.

Tri elementa koja bi trebalo istaći bez obzira na to kakav je sadržaj sajta jesu: poziv na akciju, povezivanje sa društvenim mrežama i kontakt.

Naslovna strana nije najvažnija

Mnogi dizajneri nepotrebno veliku pažnju posvećuju naslovnoj strani i gube mnogo vremena na nju. Prošlo je vreme kada je ona bila najvažnija. Sada su marketinške kampanje najčešće planirane tako da se posetioci dovode na konkretne stranice, postove na blogu ili lending stranice.

Savetujemo vam da dobro proučite informacije koje vam nudi analitika sajta kako biste saznali na koji način posetioci najčešće dolaze do sajta koji želite da redizajnirate i da se usredsredite upravo ne te segmente.

Foto-ilustracija: pixabay.com Foto-ilustracija: pixabay.com

Nema nade za sajtove koji nisu prilagođeni za mobilne telefone (mobile-friendly)

Ukoliko vaš sajt još nije prilagođen za mobilne telefone, zaista je krajnje vreme za njegov redizajn. Ovo bi trebalo da bude prioritet svakome ko želi da svojom web prezentacijom privuče klijente ili kupce, jer ljudi generalno sve više posećuju sajtove upravo putem mobilnog telefona.

Ukoliko na vašem sajtu ne budu mogli da se snađu preko mobilnih ili tablet uređaja, jednostavno će napustiti sajt. Ukoliko to ne urade, iznerviraće ih sitna slova i hiperlinkovi, što će im pokvariti sliku o celokupnom brendu koji pokušavate da plasirate.

Ovo su samo neki od sada aktuelnih trendova u web dizajnu, međutim da biste postali potpuno oformljeni profesionalni web dizajner, potrebno je da se posvetite učenju i usavršavanju. Opcija za ovo ima. Tako, na primer, na IT Academy u Beogradu ne samo da možete da zaslužite najprestižnije sertifikate, već ćete steći i znanja o zaista najaktuelnijim dešavanjima na polju dizajna i drugih zanimanja u oblasti IT-ja. Iskoristite priliku koju imate i razvijte svoje sposobnosti do maksimuma. Postanite profesionalni web dizajner i počnite da zarađujete od onoga što volite da radite.

(Telegraf.rs)

Video: Pripejd registracija u Yettelu i preko Portala eUprave

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA